Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001) – Anexa 2
- a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA
– Constitutia Romaniei- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/1413;
- Hotărârea nr. 175 /2010 a Consiliului Judeţean Argeș privind înființarea Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA.
– OUG 57/2019 privind Codul administrativ- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/215925;
– Legea nr. 15 /1990 actualizată privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale.- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/755,
– Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările și completările ulterioare; – https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/268281;
– NORME METODOLOGICE din 27 iulie 2023 pentru stabilirea criteriilor de selecție a membrilor consiliilor de administrație/supraveghere ale întreprinderilor publice, de întocmire a listei scurte pentru fiecare post, a clasamentului acestora, a procedurii privind numirile finale, precum și pentru stabilirea altor măsuri necesare implementării prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/273382;
– Lege 176 /2010 privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea și completarea Legii nr. 144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Integritate, precum și pentru modificarea și completarea altor acte normative- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/121924;
– OG 27/2002-privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor- https://legislatie.just.ro/public/DetaliiDocument/33817;
- Legea 233/2002 –pentru aprobarea OG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/35687;
- HG 250/1992 (republicată) –privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică ,din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare – https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/2564,
- Legea 554/2004 –a contenciosului administrativ –
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/57426;
-Lege nr.109/2007 pentru reutilizarea informațiilor din institutiile publice -https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/81689;
-Norme metodologice de aplicare a Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informații de interes public- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/34417;
- Legea 227/2015 –privind Codul fiscal- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/171282;
- Legea 220/2015 –privind Codul de procedură fiscală- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/172697;
- Legea 82/1991 (republicată) –a contabilității – https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/224183;
– Legea nr.544 /2001 –privind liberul acces la informațiile de interes public- https://legislatie.just.ro/public/detaliidocument/31413;
- HG 123/2002 –pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/34416;
- Legea nr.98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice.- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178667;
- LEGE nr. 187/2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice- https://legislatie.just.ro/public/DetaliiDocument/271760;
- Hotărârea Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice- https://legislatie.just.ro/public/DetaliiDocument/273381;
- b) Regulamentul de organizare și funcţionare a aparatului propriu de specialitate al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA
Regulamentul de organizare și funcţionare al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A
Organigrama Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A
- c) Numele și prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor publice.
Responsabil cu difuzarea informaţiilor publice:
– Stan Ionela
– Funcţie – referent de specialitate in administraţia publică- Compartiment achiziţii publice ,urmărire contracte
Adresa e-mail : resurse.umaneradpp@yahoo.ro
Bdul Petrochimiștilor ,Nr.18
- d) coordonatele de contact ale Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A
Adresa : Bdul Petrochimiștilor ,Nr.18, jud. Argeș, Cod postal 110157
Program de funcţionare
Luni – Joi – 08 – 16:30
Vineri – 08 – 14:00
- e) audienţe
Program de audienţe
* Director General Dumitru – Eduard Ciocnitu- Vineri :13.oo-14.00
f) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
h) lista cuprinzând documentele de interese
- 1. Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului de Administraţ
- Regulamentul de organizare și funcționare al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A
- Bugetul de venituri și cheltuieli aprobate în baza prevederilor legale.
- Rapoartele anuale de activitate ale Consiliului de Administraţie;
- Plan managerial anual.
- Situaţii financiare semestriale şi anuale;
- Documentele elaborate de comisiile de concurs şi respectiv de comisiile de soluţionare a contestaţiilor pentru concursurile organizate de Regia de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A.
- Execuție bugetară lunară ,trimestrială și anuală.
- Contul de execuție bugetară.
- Contracte de prestări servicii.
- Hotărâri judecătorești irevocabile in care este parte Regia de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A.
- Planul anual al achiziţiilor publice;
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii
Birou Resurse Umane , Prevenție și protecție în domeniul securității și
sănătății în muncă
- Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare ale Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A.;
- Documentații privind organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante;
- Documentații privind numirea, eliberarea din funcții,,delegarea personalului din aparatul propriu;
– Dosare profesionale si personale ale salariaților din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
- Dosare profesionale și personale ale membrilor Consiliului de Administrație din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
- Chestionare, raportări statistice și documentații privind monitorizarea numărului de posturi și a cheltuielilor de personal;
- Planul anual de perfecționare profesională;
- Adrese de răspuns la petiții și solicitări de informații în domeniul resurselor umane, salarizare.
- Adeverințe acordate salariaților Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A la cererea acestora, necesare pentru unități bancare,unități sanitare, medic de familie;
- Graficul anual al programării concediilor de odihnă pentru anul următor șievidența anuală a concediilor de odihnă pentru personalul din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
- Declarații privind acordarea deducerilor suplimentare, conform Legii nr.571/2003 (*actualizată*) privind Codul fiscal;
- Registrul REVISAL;
- Documente solicitate de către salariați în vederea întocmirii dosarelor de pensionare.
- Evidenţa concediilor medicale pentru personalul din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
- Întocmirea pontajelor lunare pentru salariaţii din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
- Registrul declaraţiilor de avere;
- Registrul declaraţiilor de interese;
- Adrese către Agenţia Naţională de Integritate privind transmiterea copiilor certificate ale declaraţiilor de avere şi de interese, conform prevederilor legale;
- Contracte individuale de muncă, acte adiţionale,decizii;
- Documente privind completarea registrului REVISAL;
- Liste de inventar şi procese verbale privind arhivarea documentelor;
- Tematica pentru instruirea individuală a personalului la angajare şi la locul de muncă.
- Plan de instruire,evaluare riscuri pe posturi;
Compartimentul Buget ,Financiar Contabilitate
– Situaţia financiară centralizată semestrială şi anuală;
– Documente privind evidenta contabilă, angajamente de plată, ordine de plată, note de comandă, note contabile; balanțe de verificare sintetice si analitice, lunare , trimestriale si anuale;
- Inventarul anual al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
- Contul de execuție bugetară anual şi trimestrial;
Extrase de cont;
- Registrul unic de control;
- Bugetul de venituri şi cheltuieli;
- Întocmește documentația pentru proiectele de hotărâri în ceea ce privește aprobarea bugetului inițial.
- Raportări financiare
- Inventarele anuale, propunerile de casări, declasări şi disponibilizări pentru mijloace fixe, obiecte de inventar şi materiale pentru Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA;
- Memoriul justificativ de aprobare prin decizie a casărilor, declasărilor şi disponibilizărilor de către ordonatorul de credite şi valorificarea acestora;
- Proiect de dispoziţie pentru efectuarea inventarierii anuale (sau ori de câte ori este nevoie în cursul anului) şi pentru casări mijloace fixe, obiecte de inventar, materiale;
- Procese-verbale pentru casări;
Compartiment juridic
– Acțiuni, întâmpinări, cereri reconvenționale ,căi de atac împotriva hotărârilorjudecătorești ;
- Dosare aflate pe rolul instanțelor judecătorești în care Regia de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A este parte;
- Contracte de prestări servicii;
Compartiment elaborare documentații tehnice ,producție
- Situații de lucrări,devize lucrări ;
- Procese-verbale recepție lucrări ;
Compatiment achiziții publice,urmărire contracte
- Plan anual al achizitiilor publice
- Dosarul achiziţiilor publice
- Referate achiziţii;
- Referate necesitate;
- Scrisori, reclamaţii, plângeri prealabile si alte acte formulate și /sau soluţionate în baza Legii 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și întreaga documentaţie complementară
Serviciul logistică, transporturi,administrativ
- Note interne, referate, rapoarte – documente create pentru uz intern.
- Rapoarte ( de constatare, de verificare și de control), procese
verbale de contravenție, referate de necesitate ;
- Fișa activităților zilnice pentru autovehicule;
- Foi de parcurs pentru autovehicule;
- Situația centralizatoare a consumului de carburanți/luna pentru parcul auto propriu al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA ;
Control financiar de gestiune
- Programe de activitate anuale, trimestriale și lunare;
- Raportari trimestriale către Consiliului de Administrație din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA cu privire la exercitarea și rezultatele controlului financiar de gestiune;
- j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituțiiei publice în situația în care persoana considerată vatamată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solitate
– Împotriva refuzului de a comunica informațiile publice solicitate, persoana vătămată se poate adresa cu reclamație la conducătorul instituției publice în termen de 30 de zile de la luarea la cnoștință de către persoana lezată/
– În cazul în care persoana se consider vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios asministrativ a Tribunalului Argeș în termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevzăut în art.7 din Legea nr.544/2001 privind informațiile de interes public;