Buletin informativ

Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001) – Anexa 2 

  1. a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA

–  Constitutia Romaniei- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/1413;

  • Hotărârea nr. 175 /2010 a Consiliului Judeţean Argeș privind înființarea Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA.

– OUG 57/2019 privind Codul administrativ- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/215925;

Legea nr. 15 /1990 actualizată privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale.- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/755,

Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările și completările ulterioare; – https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/268281;

NORME METODOLOGICE din 27 iulie 2023 pentru stabilirea criteriilor de selecție a membrilor consiliilor de administrație/supraveghere ale întreprinderilor publice, de întocmire a listei scurte pentru fiecare post, a clasamentului acestora, a procedurii privind numirile finale, precum și pentru stabilirea altor măsuri necesare implementării prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/273382;

Lege 176 /2010 privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea și completarea Legii nr. 144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Integritate, precum și pentru modificarea și completarea altor acte normative- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/121924;

– OG 27/2002-privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor- https://legislatie.just.ro/public/DetaliiDocument/33817;

  • Legea 554/2004 –a contenciosului administrativ –

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/57426;

-Lege nr.109/2007  pentru reutilizarea informațiilor din institutiile publice -https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/81689;

-Norme metodologice de aplicare a Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informații de interes public- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/34417;

– Legea nr.544 /2001 –privind   liberul acces la informațiile de interes public- https://legislatie.just.ro/public/detaliidocument/31413;

  1. b) Regulamentul de organizare și funcţionare a aparatului propriu de specialitate al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA

Regulamentul de organizare și funcţionare al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A

Organigrama Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A

  1. c) Numele și prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor publice.

    Responsabil cu difuzarea informaţiilor publice:

            –       Stan Ionela

–      Funcţie – referent de specialitate in administraţia publică-  Compartiment achiziţii publice ,urmărire contracte

        Adresa e-mail : resurse.umaneradpp@yahoo.ro

        Bdul Petrochimiștilor ,Nr.18

  1. d) coordonatele de contact ale Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A

      http://radpparges.ro

Adresa : Bdul Petrochimiștilor ,Nr.18, jud. Argeș, Cod postal 110157

Program de funcţionare

Luni – Joi – 08 – 16:30

Vineri – 08 – 14:00

  1. e) audienţe

       Program de audienţe

         * Director General    Dumitru – Eduard Ciocnitu- Vineri :13.oo-14.00

    f) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil

    h) lista cuprinzând documentele de interese

  1. 1. Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului de Administraţ
  2. Regulamentul de organizare și funcționare al Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A
  1. Bugetul de venituri și cheltuieli aprobate în baza prevederilor legale.
  2.    Rapoartele anuale de activitate ale Consiliului de Administraţie;
  3.  Plan managerial anual.
  4.   Situaţii financiare semestriale şi anuale;
  5.   Documentele elaborate de comisiile de concurs şi respectiv de comisiile de soluţionare a contestaţiilor pentru concursurile organizate de Regia de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A.
  1.  Execuție bugetară lunară ,trimestrială și anuală.
  2.  Contul de execuție bugetară.
  3.  Contracte de  prestări  servicii.
  4.  Hotărâri judecătorești irevocabile in care este parte Regia de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A.
  5.  Planul  anual al achiziţiilor publice;

i) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii

       Birou Resurse Umane , Prevenție și protecție în domeniul securității  și

      sănătății în muncă

  •  Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare ale  Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A.;
  • Documentații privind organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante;
  • Documentații privind numirea, eliberarea din funcții,,delegarea personalului din aparatul propriu;

–      Dosare profesionale si personale ale salariaților  din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;

  •  Dosare profesionale și personale ale membrilor Consiliului de Administrație din cadrul Regiei de   Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
  •  Chestionare, raportări statistice și documentații privind monitorizarea numărului de posturi și a cheltuielilor de personal;
  • Planul anual de perfecționare profesională;
  • Adrese de răspuns la petiții și solicitări de informații în domeniul resurselor umane, salarizare.
  • Adeverințe acordate salariaților Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A la cererea acestora, necesare pentru unități bancare,unități sanitare, medic de familie;
  • Graficul anual al programării concediilor de odihnă pentru anul următor șievidența anuală a concediilor de odihnă pentru personalul din cadrul  Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
  • Declarații privind acordarea deducerilor suplimentare, conform Legii nr.571/2003 (*actualizată*) privind Codul fiscal;
  • Registrul REVISAL;
  • Documente solicitate de către salariați în vederea întocmirii dosarelor de pensionare.
  • Evidenţa concediilor medicale pentru personalul din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
  •  Întocmirea pontajelor lunare pentru salariaţii din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
  • Registrul declaraţiilor de avere;
  • Registrul declaraţiilor de interese;
  •  Adrese către Agenţia Naţională de Integritate privind transmiterea copiilor certificate ale declaraţiilor de avere şi de interese, conform prevederilor legale;
  • Contracte individuale de muncă, acte adiţionale,decizii;
  • Documente privind completarea registrului REVISAL;
  • Liste de inventar şi procese verbale privind arhivarea documentelor;
  • Tematica pentru instruirea individuală a personalului la angajare şi la locul de muncă.
  • Plan de instruire,evaluare riscuri pe posturi;

              Compartimentul  Buget ,Financiar Contabilitate 

      –  Situaţia financiară centralizată semestrială şi anuală;

 Documente privind evidenta contabilă, angajamente de plată, ordine de plată, note de comandă, note contabile; balanțe de verificare sintetice si analitice, lunare , trimestriale si anuale;

  • Inventarul anual al Regiei de  Administrare a Domeniului Public și Privat Argeș R.A;
  • Contul de execuție bugetară anual şi trimestrial;

            Extrase de cont;

  • Registrul unic de control;
  • Bugetul de venituri şi cheltuieli;
  • Întocmește documentația pentru proiectele de hotărâri în ceea ce privește aprobarea bugetului inițial.
  • Raportări financiare
  • Inventarele anuale, propunerile de casări, declasări şi disponibilizări pentru mijloace fixe, obiecte de inventar şi materiale pentru Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat  ArgeșA;
  • Memoriul justificativ de aprobare prin decizie a casărilor, declasărilor şi disponibilizărilor de către ordonatorul de credite şi valorificarea acestora;
  • Proiect de dispoziţie pentru efectuarea inventarierii anuale (sau ori de câte ori este nevoie în cursul anului) şi pentru casări mijloace fixe, obiecte de inventar, materiale;
  • Procese-verbale pentru casări;

             Compartiment juridic

  Acțiuni, întâmpinări, cereri reconvenționale ,căi de atac împotriva hotărârilorjudecătorești ;

  • Dosare aflate pe rolul instanțelor judecătorești în  care Regia de  Administrare a Domeniului Public și Privat  Argeș R.A este parte;
  • Contracte de prestări servicii;

                  Compartiment elaborare documentații tehnice ,producție

  •  Situații de lucrări,devize lucrări  ;
  • Procese-verbale recepție lucrări   ;

                  Compatiment  achiziții publice,urmărire contracte      

  • Plan anual al achizitiilor publice
  • Dosarul achiziţiilor publice
  • Referate achiziţii;
  • Referate necesitate;
  • Scrisori, reclamaţii, plângeri prealabile si alte acte formulate și /sau soluţionate în baza Legii 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și întreaga documentaţie complementară

             Serviciul logistică, transporturi,administrativ  

  • Note interne, referate, rapoarte – documente create pentru uz intern.
  • Rapoarte ( de constatare, de verificare și  de control), procese

verbale de contravenție, referate de necesitate ;

  • Fișa activităților  zilnice pentru autovehicule;
  • Foi de parcurs pentru autovehicule;
  • Situația  centralizatoare a consumului de carburanți/luna pentru parcul auto     propriu al Regiei  de  Administrare  a Domeniului Public și Privat  ArgeșA  ;

  Control financiar de gestiune

  • Programe de activitate anuale, trimestriale și lunare;
  • Raportari trimestriale către Consiliului de Administrație din cadrul Regiei de Administrare a Domeniului Public și Privat ArgeșA cu privire la exercitarea și rezultatele controlului  financiar de gestiune;
  1. j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituțiiei publice în situația în care persoana considerată vatamată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solitate

– Împotriva refuzului de a comunica informațiile publice solicitate, persoana vătămată se poate adresa cu reclamație la conducătorul instituției publice în termen de 30 de zile  de la luarea la cnoștință de către persoana lezată/

– În cazul în care persoana se consider vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios asministrativ a Tribunalului Argeș în termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevzăut în art.7 din Legea nr.544/2001 privind informațiile de interes public;